Wanneer kan ik een beroep doen op de Aankoopverzekering van ICS?

Wat doet u als u de digitale camera laat vallen die u net heeft aangeschaft? Of iemand morst per ongeluk wijn op uw nieuwe kerstoutfit? En wat als de stiksels van uw spijkerbroek na 3 weken al loslaten? ICS beschermt vrijwel al uw aankopen met de standaard Aankoopverzekering tegen verlies, diefstal en beschadiging. Maar wist u dat mankementen ook regelmatig met de standaard productgarantie kunnen worden afgehandeld?

  1. Productgarantie: Zodra u merkt dat er iets mis is met het product, is het raadzaam om direct contact op te nemen met de verkoper. Volgens de wet moet de verkoper een goed product leveren, daarom heeft u in principe recht op een gratis reparatie of een nieuw product. Vaak kunt u ook online het garantiebeleid van winkels bekijken. Dit verschilt wel per winkel en per branche. Tip: bewaar uw kassabon goed.
  2. Aankoopverzekering van ICS: Mocht het mankement niet onder de productgarantie vallen, dan biedt de standaard Aankoopverzekering van ICS de oplossing. Hiermee zijn vrijwel al uw aankopen 180 dagen verzekerd tegen verlies, diefstal en beschadiging. Als u gebruik wilt maken van de Aankoopverzekering, neem dan contact op met de ICS Servicedesk (020 – 6 600 678). Servicedeskmedewerkers kunnen u een schadeformulier toesturen.